zondag 4 juni 2023 om 16:00

Roze viering
Voorganger(s):  ds. Henriette van DunnĂ©
Organist: Merk Rijken

Van 2 t/m 10 juni vindt de Jaarlijkse Zaanpride plaats. Zie poster hiernaast met de aankondiging van deze week.
Net als in voorgaande jaren vindt er in de week van de Zaanpride op zondag een feestelijke Roze viering plaats in de Kogerkerk, Kerkstraat 14 in Koog aan de Zaan. De viering is dit keer in de middag, aanvang 16.00 uur.

Thema:   Een plek voor iedereen”
De dienst is voorbereid met mensen van de Zaanse Regenboog, leden van de Kogerkerkgemeente en van de Doopsgezinde gemeente van Koog aan de Zaan, Zaandijk en Westzaan.
Voorganger:  ds. Henriette van Dunné, predikant van de Doopsgezinde gemeente Rotterdam.

Muzikale medewerking: Merk Rijken (orgel), Rosanne Kolvers (zang) en
Geert Rijken (piano).
Na afloop een samenzijn met een drankje en een hapje.

Voor de derde keer een jaarlijkse dienst met de Zaanse Regenbooggroep bij de opening van de Zaanpride. Een traditie is geboren. Een traditie die past in de gastvrije gemeente die we willen zijn. Met ruimte voor ontmoeting met iedereen die zich wil laten inspireren door de onmetelijke liefde van de Eeuwige.