woensdag 5 oktober 2022

De kunst van het ouder worden

woensdag 5 oktober 2022
 10:00  - 12:00
 Grote Kerk, Kerkbuurt 37, Westzaan

Ook dit seizoen is er weer een bijeenkomst rond `de kunst van het ouder worden` onder leiding van de predikanten Cornelis Visser en Bart Vijfvinkel. In vorige bijeenkomsten hebben zij zich onder meer laten inspireren door ontmoetingen in hun `vergrijzende` gemeenten, door hun eigen `vergrijzing` en door de boeken `Zin in ouderdom` (zin in dubbele betekenis) en `Eindelijk volwassen, de wijsheid van de tweede levenshelft`.
De `kunst van het ouder worden` heeft vele facetten. Dit keer willen zij zich met u richten op `loslaten`. Dat loslaten begint al met het eerste zogenoemde seniorenmoment (het niet op een woord kunnen komen).
Leuk of niet: bij het ouder worden moet je gaandeweg steeds meer loslaten. Alle reden om ons bezig te houden met `de kunst van het loslaten`.
Opgave bij: ds. Cornelis Visser, predikant@pgwestzaan.nl , 06 49726636
ds. Bart Vijfvinkel, predikant@pknwormer.nl , 06 19685110.
Locatie: Grote Kerk, Kerkbuurt 37, Westzaan.