zaterdag 17 december 2022

Oostzijderkerk, Zuiddijk 1 Zaandam
Prijs:
 Gratis

Wilt u ook in kerstsfeer komen? Een kerstviering meemaken in eigentijdse sfeer, om even stil te staan bij de essentie van Kerst en een moment voor jezelf? Om even los te komen van het drukke bestaan?
Kom dan naar de Volkskerstzang! Deze wordt voor de 44e keer gehouden. Er is weer een mooi programma samengesteld. De begeleiding van de samenzang is in handen van Dick van Bezooijen. Muzikale medewerking wordt verleend door Soli Deo Gloria uit Zaandam, Kerkkoor Revival uit Zaandijk en de Zaanse trompettisten Anne Roel de Boer en Jelle Haansta.
De kersttoespraak zal worden verzorgd door Bart Niek van der Zedde met als toepasselijk thema: “Niet in de kou?!”
De toegang is gratis.
De Volkskerstzang wordt gehouden in de Oostzijderkerk op zaterdag 17 december aanvang 20.00 uur. De zaal is geopend vanaf 19.30 uur.
We heten u van harte welkom!