donderdag 28 september 2023

donderdag 28 september 2023
 15:00  - 16:00
 Kogerkerk

Een nieuwe activiteit: een uurtje zingen in de Kogerkerk. Er wordt een middag georganiseerd waarop met begeleiding van onze organisten een uur gezongen kan worden. Het is niet de bedoeling dat we een koor oprichten maar gewoon een uur samen zingen. Iedereen die van zingen houdt kan meedoen. We gaan zingen uit het liedboek, want die zijn aanwezig in de kerk en u kunt vooraf opgeven welk lied u graag zingen wilt.

Wanneer: donderdagmiddag 28 september van 15.00 tot 16.00 uur. Inloop vanaf 14.30, met thee om de kelen te smeren.
Waar: In de Kogerkerk

Als er voldoende belangstelling is voor deze activiteit, dan wordt Uurtje zingen ook aangeboden op de laatste donderdag van oktober en van november. Dit wordt bekend gemaakt via de Nieuwsbrief en op de website van de Kogerkerk.
Opgeven bij Erna Hogeveen : 075 6157548, maar op het laatst binnenlopen mag ook.