woensdag 25 mei 2022

Noorderkerk
Prijs:
 aanmelden bij Bert Valk, tel. 06-40366883, email: bertvalk1953@gmail.com

Veel mensen zijn bekend met de oecumenische gemeenschap in Taizé in Frankrijk en de eigen liedcultuur die hier is ontstaan. De gemeenschap richt zich in het bijzonder op jongeren, maar spreekt alle leeftijden aan. Vanuit de PG Zaandam zijn  een aantal keren jongerenreizen naar Taizé georganiseerd.
Een flink aantal jaren waren er ook één keer in de maand op zondagmorgen oecumenische Taizévieringen in de school de Tamarinde in Zaandam. Deze vieringen zijn na de coronaperiode definitief gestopt. Vanuit de werkgroep die deze vieringen voorbereidde is nu het initiatief ontstaan om in een aangepaste vorm en op een ander tijdstip dan zondagmorgen met deze vieringen door te gaan. Na de zomer zouden deze vieringen van start moeten gaan.

Op woensdagavond 25 mei a.s. is een bijeenkomst belegd om over de invulling van deze Taizé-vieringen met elkaar in gesprek te gaan.
De bijeenkomst is om 20.00 uur in de Noorderkerk, Heijermansstraat 127, 1502 DJ Zaandam.
Iedereen die hierover wil meepraten is welkom. Je kunt je aanmelden bij Bert Valk, tel. 06-40366883, email: bertvalk1953@gmail.com