zondag 9 oktober 2022

zondag 9 oktober 2022
Tijdstip:
Locatie:
 Protestantse kerk Assendelft, Dorpsstraat 364, Assendelft.

Jazz is een gevoel, een ritme, een zweving alsof je op een surfplank door de golven wordt bewogen. Het is uitdagend om deze muziekstijl met elkaar te beoefenen en ook neer te zetten in uitvoeringen voor anderen. Daarin kan wat gebeuren, je vormt de zee met al haar krachten, maar dan weer voor anderen. Eén van de nummers die we zullen instuderen is ‘Wade in the waters’ van Eva Cassidy. Zij heeft nummers opgenomen die met haar stem nog steeds ontroeren. Voor de kwaliteit van de muziek tekent de musicus Jos Martens. Hij is onze repetitor. Met de uitvoeringen staan we onder leiding van allerlei dirigenten. Het hele project staat onder leiding van Pieter van der Woel, voorganger en begeleider in een piepkleine ‘zolderkerk’, die steeds meer vooral voor muziekuitvoeringen geliefd is.
Data repetities en uitvoeringen:

• zondag 9 oktober koormiddag in PKN Assendelft met generale repetitie 16.00 uur o.l.v. Jos Martens, die ook de pianobegeleiding verzorgt.
  • 12 oktober derde koorrepetitie 20.15 uur.
  • optreden zondag 23 oktober in PKN Wormerveer 10.00 uur, o.l.v. Corry van Gorp
  • 2 november vierde koorrepetitie 20.15 uur.
  • optreden 6 november in PKN Westzaan 10.00 uur.
U kunt de data aangeven waarop u kunt komen zingen bij ds. Pieter van der Woel, pjwoel@gmail.com Bij aanmelding graag naam en telefoonnummer of email vermelden.
Locatie repetities: Protestantse kerk Assendelft, Dorpsstraat 364, Assendelft.