zondag 9 oktober 2022

Taizéviering

zondag 9 oktober 2022
 Noorderkerk

Veel mensen zijn bekend met de oecumenische gemeenschap in Taizé in Frankrijk en de eigen liedcultuur die hier is ontstaan. De gemeenschap richt zich in het bijzonder op jongeren, maar spreekt alle leeftijden aan. Deze viering is gebaseerd op de diensten in Taizé: Zingen, Bidden, Bijbel-lezen en Stilte. Die Stilte staat net als in Taizé centraal. In de stilte is er ruimte om tot je zelf te komen en  ook ruimte om God te ontmoeten. Zingen doen we uiteraard uit het ruime aanbod Taizéliederen. Voorlopig zijn drie Taizévieringen gepland, daarna zal een evaluatie plaatsvinden.
De volgen datum is: zondag 13 november.
Locatie:  Noorderkerk, Heijermansstraat 127, Zaandam, wegens verbouwing in de grote zaal van het bijgebouw.
Aanvang:17.00 uur.
Informatie bij: Maartje Hoogendoorn-Valk, tel. 075-6160325, email: maartjehoogendoorn@hetnet.nl