donderdag 2 november 2023

Tijdstip:
 18:00  - 20:00
Locatie:
 De Koger begraafplaats wegens storm gesloten, Kogerkerk is open.

Lichtjesavond en Wensconcert
Op 2 november is het traditioneel de dag waarop overledenen worden herdacht. Deze dag wordt Allerzielen genoemd en stamt uit de rooms-katholieke traditie. In Koog aan de Zaan doen we sinds enkele jaren mee in die traditie met een Lichtjesavond, georganiseerd door het Sociaal Wijkteam, de historische Vereniging Koog-Zaandijk, de Kogerkerkgemeente en een aantal buurtbewoners.
De Koger begraafplaats en de kerk zijn open vanaf 18.00 uur.
De begraafplaats is verlicht met honderden lichtjes. Helaas vervalt dit wegens de storm.
In de kerk kan iedereen een kaarsje aansteken om een overleden familielid, vriend of vriendin te herdenken.
Organist Bas Westerhof zal een wensconcert spelen op het orgel tussen 19.00 – 20.00 uur. Titels van muziek - van pop tot klassiek- die u graag zou willen horen, kunt u voor vrijdag 27 oktober mailen naar Bas: b.westerhof@upcmail.nl .