Concerten

De Stichting Vrienden van de Kogerkerk organiseert jaarlijks van september t/m april op de 1e zaterdag van de maand een concert in de Kogerkerk.
Het concert begint om 16:00 uur en duurt ongeveer een uur. U bent vanaf 15.15 uur van harte welkom voor een gratis kopje koffie of thee.
De toegang is vrij, na afloop is er een collecte.

Het seizoen 2023-2024 is afgelopen. We kijken met genoegen terug op mooie, goed bezochte concerten. In de rubiek Nieuws van deze website vindt u een paar recensies.
Het bestuur is doende met het vorm geven van het programma 2024-2025.
Het eerste concert in het nieuwe seizoen is op zaterdag 7 september. Orkest Barock Sommer zal een mooi concert ten gehore brengen.
Meer over Barock Sommer vindt u hier

Volgende datatin 2024 zijn:
Zaterdag 28 september met Cees en Kirsten Tip. Cees bespeelt het orgel en Kirsten de harp.
Zaterdag 2 november met blokfluitensemble Amarilli's Sunshine en Merk Rijken op orgel.
Zaterdag 21 december Kerstconcert met vocaal ensemble Intermezzo

De data vindt u ook in de Agenda