woensdag 7 juni 2023

De woensdagwandeling in Uitdam

woensdag 7 juni 2023
 kerk van Uitdam, Uitdammer Dorpsstraat 43

Al eeuwenlang komen mensen samen in de kerk van Uitdam om hun zoektocht naar zin te delen. Om de stilte te zoeken. Om ruimte te maken voor gebed, een lied te zingen, elkaar te ontmoeten rondom oude verhalen. Precies waar Amsterdam ophoudt, begint een andere wereld. Tussen de koeien en de grutto’s gaan we mijmerend door het landschap ongeacht het weer. Tijdens de wandeling worden we stil, bezinnen we ons op een vraag, en delen we onze inzichten. Inspiratie in Uitdam.

Elke eerste woensdag van de maand, het hele jaar door, komen we vanaf 9.30 uur samen in de kerk van Uitdam (Uitdammer Dorpsstraat 43). We beginnen met koffie en thee. Daarna vieren we om 10.00 uur een korte, eenvoudige dienst geïnspireerd vanuit Iona. De wandeling duurt ruim een uur. Als we terugkomen in de kerk, delen we onze zelf meegebrachte lunch.

Op woensdag 7 juni 2023 willen we met een groep uit de Zaanstreek aansluiten bij de wandelaars in Uitdam.

Aanmelden: ds. Cornelis Visser, predikant@pgwestzaan.nl , 06-49726636 o.a. i.v.m. de coördinatie van het vervoer.