zondag 27 maart 2022

Gemeentelunch

zondag 27 maart 2022
 Kogerkerk

Na de dienst van 27 maart vindt er een gemeentelunch plaats van 11.30 – ca. 13.30 uur voor alle leden en vrienden van de Kogerkerkgemeente.
Ook als u de kerkdienst niet kunt bijwonen, bent u van harte welkom bij de gemeentelunch.
De bedoeling van deze bijeenkomst is met elkaar van gedachten te wisselen over de toekomst van de Kogerkerkgemeente.  De kerkenraad wil tijdens de gemeentelunch graag van u horen wat u aanspreekt in de Kogerkerkgemeente, welke onderdelen van het werk volgens u prioriteit hebben en welke wensen u hebt voor de toekomst. Daarnaast horen we graag welke vragen en/of tips u heeft voor ons.
De resultaten van dit overleg zullen de input vormen voor het nieuwe beleidsplan van de gemeente.
Wilt u zich in verband met de organisatie uiterlijk 22 maart opgeven voor de gemeentelunch? Dat kan via e-mail kogerkerkgemeente@gmail.com of telefonisch bij Randy de Bruijne, tel. 06 51983096.