zaterdag 14 september 2024

zaterdag 14 september 2024
 10.00 uur  - 16.00 uur
 Kogerkerk Koog aan de Zaan

In de kerk is een expositie van schilderijen en keramiek, deels te koop.
Ook kan men boeken kopen op de boekenmarkt.
In het grand café kunt u onder het genot van koffie/thee/frisdrank en wat lekkers anderen ontmoeten en een praatje maken. Er is live muziek.
In de kerk vindt u de kraam van de Handwerkgroep met een diversiteit aan unieke, handgemaakte producten voor een schappelijk prijsje. De totale opbrengst komt ten goede voor niet subsidiabel onderhoud van de kerk.
In samenwerking met de historische vereniging Koog-Zaandijk is de Koger begraafplaats (gemeentelijk monument) open voor bezichtiging tussen 11.00 – 16.00 uur.  Er zal informatie gegeven worden over een aantal van de aldaar begraven personen: wie zij waren, wat zij deden, etc.
In de Kogerkerk kunt kijken naar een interessante, doorlopende PowerPoint presentatie over de begraafplaats.