zaterdag 10 september 2022

Kogerkerk
Prijs:
 gratis

De deuren van de Kogerkerk staan op zaterdag 10 september wagenwijd open  van 10.00 – 16.00 uur.
Er zijn verschillende activiteiten: een boekenmarkt, een expositie van schilderijen met het thema ‘Het Zaanse landschap’ en van handgemaakte tassen. Schilderijen en tassen zijn ook te koop.
In het grand café kunt u onder het genot van koffie/thee/frisdrank en wat lekkers anderen ontmoeten en een praatje maken. Er is live pianomuziek.
Op de braderie vindt u de kraam van de actieve handwerkgroep met een diversiteit aan handgemaakte producten voor een schappelijk prijsje.
In de kerk kunt kijken naar een interessante, doorlopende diapresentatie over de begraafplaats.
De gemeentelijke monumentale begraafplaats is open voor bezichtiging. U kunt zich hiervoor melden in de Kogerkerk. Tevens kunt u in de kerk informatie krijgen wie en waar er op de begraafplaats zijn begraven.

Op vrijdag 9 september kunt u tussen 10.00 – 12.00 uur boeken inleveren in de Kogerkerk. Een mooie gelegenheid om thuis ruimte te maken en boeken een 2e kans te geven.