De Stolp

Het bijgebouw De Stolp, Kerkstraat 12 te Koog aan de Zaan biedt 2 moderne vergaderruimten die na het opzij schuiven van een vouwwand kunnen gecombineerd. Daarnaast is een volledig ingerichte keuken aanwezig.
De 360 graden foto's zijn onder voorbehoud van copyright beschikbaar gesteld door Hollandfotografie.nl en kunnen hier bekeken worden.
Verlichting, verwarming en gebruik van de geluidinstallatie zijn inbegrepen. Maximale capaciteit 40 personen.
De Stolp wordt verhuurd per dagdeel in de ochtend , middag  of avond tot 22.30 uur.Per dagdeel gaan we uit van een periode van 4 uur. Hierop aansluitend kan tegen een toeslag maximaal 2 uur extra gehuurd worden voor bijvoorbeeld inrichten. Verhuur of verlenging van de huur na 22.30 uur is niet mogelijk. Als aanvangstijd van de verhuur geldt het moment dat de huurder de beschikking krijgt over de accomodatie door bijvoorbeeld overhandiging van de sleutel. Als eindtijd geldt het moment dat huurder de sleutel van De Stolp bij Kerkrentmeesters weer inlevert.

Nb: De verhuur van De Stolp geschiedt strikt binnen de regels van de Veiligheidsregio Zaanstreek - Waterland.

Voor nadere informatie en voor afspraken kunt u contact opnemen met:
mw. E. Warner, tel 075 6704757; e-mail e.warner@chello.nl

Tarieven
Basistarieven:
Gebouw De Stolp (maximaal 40 personen): per ochtend, middag of avond
- tarief per dagdeel a 4 uur.
€ 175,--
Gebouw De Stolp: maximaal 2 extra uren, aansluitend op de verhuur per ochtend, middag of avond mits een volgend dagdeel niet overschreden wordt.
(Let op: verlenging na 22.30 uur is niet mogelijk)
- tarief per uur
€ 25,-- per uur
Waarborgsom per verhuur, te voldoen 7 dagen voor aanvang huur.
Dan dient ook het huurcontract met de huurvoorwaarden getekend te zijn.
€ 200,00

Extra: 360 graden foto's van de Kogerkerk en De Stolp.