zaterdag 10 december 2022

zaterdag 10 december 2022
 10:00  - 16:00
 Kogerkerk

Op deze zaterdag vindt in de Kogerkerk weer de jaarlijkse wintermarkt plaats. De wintermarkt wordt als altijd gecombineerd met een boekenmarkt.
Er is weer een wintermarkt in de Kogerkerk op zaterdag 10 december. Op deze gezellige markt in de kerk worden dan boeken, tweedehands spullen, kerstartikelen, handwerken en nog veel meer verkocht. Ook is er aan de inwendige mens gedacht met koffie en koek.
De opbrengst komt ten goede aan het onderhoud van de kerk en het bijgebouw “De Stolp”.

Wie wil iets bakken (bijv. een boterkoek of een cake) voor de koffiehoek? Graag opgeven bij Lucie Boekhold, telefoon:(075) 6165563, email: hjgboekhold@gmail.com
Heeft u nog goed verkoopbare spullen (dus zonder blussen of barsten) en boeken, die wij kunnen verkopen? Geen
meubels, fietsen of andere grote dingen: daar is geen ruimte voor. Uw spullen kunt u vrijdag, 9 december, tussen 10:00 en 14:00 uur in de kerk afleveren.

De marktleiding.Info: Bram Busquet: telefoon: (075) 6352002, email: brambusquet@gmail.com